Windows Karma Gerçeklik tatil güncelleştirmesi

Steam de dahil olmak üzere Microsoft ve iş ortakları bu tatilde sanal gerçekliği demokratikleştirmeye hazırlanıyor.

Cihaz iş ortaklarından Windows Mixed Reality kulaklıklar
Gezegendeki her kişi ve kuruluşun daha fazlasını başarmasını sağlamaya yardımcı olmak için bir görevdeyiz ve bunu yapmanın yollarından biri de karma gerçekliğin gücünden geçiyor. 21 Ocak 2015'ten bu yana Microsoft HoloLensgeliştiricilerin, iş ortaklarının ve müşterilerin daha önce hiç görmediğimiz şekilde yenilik yaptığımızı gördük. Bir yaratıcı olarak, dünyanın karma gerçekliği benimsedidiğini görmek ilham vericidir; kuruluşların ve geliştiricilerin teknolojiyle yapabileceklerimiz konusunda sınırları esnetmelerini görmek. Birlikte en canlı karma gerçeklik topluluğunu oluşturduk ve bu yolculuğu topluluğumuzla paylaşmak olağanüstü oldu.

On aydan biraz daha uzun bir süre önce, dünyanın en büyük PC üreticilerinin bu tatilde Windows Mixed Reality kulaklıklarla sanal gerçekliği demokratikleştirmek için bizimle çalıştığını duyurduğumuzda karma gerçeklik yolculuğumuz bir adım ileri gitti.
Ifa'da bu hafta Windows Mixed Reality kulaklıklar hakkında daha fazla ayrıntı paylaşacağız ve herkesi Berlin'den çıkacak haberleri dinlemeye teşvik ediyorum.
Ortaklarımızla büyük bir haftaya hazırlanırken, bu tatilde kendinizi kaptırabileceğiniz ilk içerik deneyimleri dalgası da dahil olmak üzere ürünümüzle ilgili bazı heyecan verici detayları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Windows Mixed Reality: kolay kurulum, uygun fiyatlı donanım, çeşitli donanım seçenekleri ve sürükleyici deneyimler

Kolay

kurulum

Harici kameralı mevcut üst düzey VR kulaklıkların kurulumu hantaldır.
Daha fazla insanın VR deneyimi yaşaması için kaldırılması gereken engellerden biri harici işaretçilere duyulan ihtiyaçtı. Bu nedenle, bu tatilde gelen Windows Mixed Reality kulaklıklar, odanıza harici sensörler satın almanızı ve takmanızı gerektirmeden fiziksel konumunuzu izlemek için yerleşik sensörlerle VR deneyimleri sunan ilk kulaklık olacak. Evinizde geniş bir oyun alanına sahip tek bir oda kurmak için saatler harcamanıza gerek yok, sadece tak ve çalıştır. Bu aynı zamanda bu deneyimlerin taşınabilir olduğu anlamına gelir - ister iş için seyahat ediyor olun, ister arkadaşlarınızı ve ailenizi ziyaret edin, sadece PC'nizi ve kulaklığınızı paketleyin ve karışık gerçekliğin büyüsünü paylaşabilirsiniz.

Uygun fiyatlı dişli
Hp, Lenovo, Dell ve Acer'dan bu tatilde çeşitli Windows Mixed Reality kulaklıklar ve hareket denetleyicileri sunulacak. Kulaklık ve hareket kontrol cihazı paketleri 399 $ kadar düşük bir fiyata başlayacak ve 499 dolardan başlayan mevcut ve yeni PC modelleriyle uyumlu olacak. Ortaklarımızla birlikte, karma gerçekliği uygun fiyatlı hale getirmeye kararlıyız.
Donanım seçenekleri aralığı
Hangi donanımın sizin için doğru olduğuna karar vermek söz konusu olduğunda, müşterilerimizin marka, endüstriyel tasarım ve özelliklerde seçime değer verdiğini biliyoruz. Bu nedenle, mobilite ve performans ihtiyaçlarınızı karşılayan birden fazla cihazda deneyimlerin keyfini çıkarmanız için Bir platform olarak Windows Mixed Reality'yi oluşturduk.
Kulaklıklar ve hareket kontrolörleri hakkında çok konuştuk, şimdi Windows Mixed Reality ile uyumlu olacak pc'ler hakkında konuşalım. Bu tatilde, müşteriler kendileri için doğru bilgisayarı seçebilirler - Windows Mixed Reality PC'ler ve Windows Mixed Reality Ultra PC'ler. İki deneyimi farklı kılan şey hakkında bazı bağlamlar:
  • Windows Mixed Reality PC'ler: entegre grafiklere sahip masaüstü ve dizüstü bilgisayarlardan oluşacaktır. Bu cihazlara takıldığında, sürükleyici kulaklıklarımız saniyede 60 kare olarak çalışacaktır.
  • Windows Mixed Reality Ultra PC'ler: ayrı grafiklere sahip masaüstü ve dizüstü bilgisayarlardan oluşacaktır. Bu cihazlara takıldığında, sürükleyici kulaklıklarımız saniyede 90 kare olarak çalışacaktır.
Her iki yapılandırma da yeni bir ülkeye seyahat etmek, uzayı keşfetmek, yunuslarla yüzmek veya zombi vurmak gibi günümüzün sürükleyici video ve oyun deneyimlerini destekleyecek. Bu tatilde keşif ve hayal dünyasının tadını çıkarmak için Windows Mixed Reality hareket denetleyicilerinizi kullanın.
Sürükleyici deneyimler
Windows Mağazası'na en sürükleyici deneyimleri getirmek için inanılmaz bir iş ortağı seti ile çalışıyoruz. İlk olarak, Windows Mixed Reality'ye gelen ilk içerik iş ortağı dalgasını duyurmaktan heyecan duyuyoruz. İkincisi, gelecekteki Halo deneyimlerini karma gerçekliğe taşımak için 343 Endüstri ile birlikte çalıştığımızı bildirmek benim için bir zevktir. Şu anda detay vermiyoruz, ancak onlarla çalışmak çok eğlenceli olacak.
Windows Mixed Reality içerik ayırıcıları logoları
Buna ek olarak, Steam içeriğinin Windows Mixed Reality kulaklıklarda da yayınlanacağını duyurmaktan heyecan duyuyorum. Sanal gerçeklik meraklıları, Steam'in en son sürükleyici deneyimlerin tadını çıkarmak için harika bir yer olduğunu biliyor. İçeriklerini size getirmek için sabırsızlanıyoruz.
İşte bu tatilde neler bekleyebileceğinize bir göz atın. Daha yeni başlıyoruz ve birinci sınıf içerik üreticiler ve geliştiricilerle çalışmaktan onur duyuyoruz.

Karma Gerçeklik gelecektir ve herkesin bizimle birlikte yola devam olmasını istiyoruz. Müşteriler için en iyi, en uygun fiyatlı karma gerçeklik kulaklıklarını oluşturuyor ve size seveceğiniz sürükleyici deneyimler sunuyoruz. Geliştiriciler için, basit artırılmış gerçeklikten sanal gerçekliğe ve elbette hologramlara kadar harika içerikler oluşturmayı kolaylaştırıyoruz.
Bu tatil için daha fazlası var ve önümüzdeki haftalarda sizinle daha fazla ayrıntı paylaşmayı dört gözle bekliyorum! Bu arada, twitter'da benimle iletişime geçmekten çekinmeyin ve lütfen geri bildirimlerinizi bizimle paylaşmaya devam edin.